Ansvarar du för en ideell organisations kommunikationsplan eller digitala strategi? Då är du välkommen till ett webinar där vi omvandlar åratal av erfarenhet av att skapa non-profit-webbplatser till ett recept på hur du kan lära känna dina givare, anpassa designen efter deras behov och därmed få dem att öka sitt engagemang. Föreläsare är Maria Duner, Head of CRO och Webbanalys på Triggerfish.

Därför ska du signa upp dig

Digital närvaro och kommunikation har blivit en avgörande pusselbit för hur väl ideella organisationer når nya målgrupper och dessutom får dem att bli engagerade. Triggerfish har äran att agera digital partner till flera av Sveriges största ideella organisationer och har under årens lopp samlat ovärderlig kunskap om vad som behövs för att skapa en engagerande, konverterande och effektiv webbplats. Nu vill vi dela med oss av våra lärdomar till dig.

Agenda

På webinariet kommer vi gå igenom och diskutera best practise kring digitala upplevelser för välgörenhetsorganisationer:

För vem

Du som är ansvarig för din organisations kommunikationsplan eller digitala strategi.

Föreläsare

Maria Duner, Head of CRO och Webbanalys på Triggerfish. Maria har arbetat med analys och konverteringsoptimering i flera år och har 6+ års erfarenhet av att arbeta med just välgörenhetsorganisationers digitala strategier.

När

Tisdagen den 18:e maj kl. 9-10.30.

Anmälan

Detta webinar är exklusivt för dig som jobbar med non-profit. När du anmält dig kommer du få en bekräftelse och länk till webinar.

Anmälan är stängd.