Hur kan vi designa webbplatser så att de attraherar vårt absolut största beslutscentra, nämligen reptilhjärnan? Och hur kan vi använda oss av neuromarketing för att öka försäljningen? Det och mycket mer får du koll på när vi djupdyker i konverteringspsykologins förtrollade värld.

När: 8 mars, kl 8.30-9.30

Attrahera reptilhjärnan och öka konverteringen!

Den mänskliga hjärnan har i stort sett varit densamma i miljontals år och reptilhjärnan är förvånande nog fortfarande den del av hjärnan som har ledartröjan kring vårt beslutsfattande. Trots det byggs de flesta webbplatser mest utifrån hur den mer sofistikerade delen av våra hjärna tänker.

Det är här neuromarketing och konverteringspsykologi kommer in. På webinariet får du lära dig mer om hur kunskap inom dessa discipliner kan bädda för bättre leads, öka konverteringen och mer effektivt nå önskade resultat. Vi kommer utgå från de psykologiska principerna som driver det mänskliga beteendet, bena ut hur reptilhjärnan faktiskt fungerar och hur du med hjälp av insikterna kan bygga och designa webbplatser som attraherar hela hjärnans härliga spektra.

Välkommen till en spännande morgontimme med oss på Triggerfish!