I svajigare och lite mer oförutsägbara tider så är det än viktigare att komma till insikt om sina kunders tankar och beteendemönster. Hur får man sina kunder att göra som man vill? Ett steg närmare dit är att försöka förstå psykologin bakom kunders beteenden.
Missa inte chansen att höra Niklas Laninge, psykolog, författare och expert på beteendedesign, berätta om: 3 vanliga misstag när man försöker förändra digitala beteenden.
Agenda
- Del 1: Niklas Laninge lyfter fram psykologin bakom kunders beteende samt misstag man vill undvika.
- Del 2: Paneldiskussion med Niklas Laninge, Henrik Bygdeman UX Designer och Maria Duner, Digital analytiker
Föreläsare
Niklas Laninge, psykolog och författare
Henrik Bygdeman, UX Designer på Triggerfish
Maria Duner, ansvarig för digital analys och strategi på Triggerfish
Nathalie Spennare på Triggerfish, moderator
När
Fredag den 14 oktober kl. 08.30-09.30