Vi har precis slutfört ett fyra veckors intensivt och roligt arbete med divinklubb.se som drivs av Dagens Industri och Your Wine Club Sweden AB. Di står för medlemmarna till klubben och Your Wine Club för de handplockade och högkvalitativa vinerna samt alla aktiviteter som erbjuds medlemmarna.

Vi har haft ett helhetsansvar för siten och i princip alla på företaget har varit involverade i processen, allt från workshop och design till produktion i WordPress, integration för inloggning mot Dis API, smarta lösningar för köpflöden, material, optimering för sökmotorer och lansering. Vi är än en gång imponerade av möjligheterna som finns i WordPress.

Igår skickades ett nyhetsbrev ut till närmare 100 000 prenumeranter och det är full aktivitet på siten, många är inne och kollar och många har redan slagit till på de vinlådor och specialerbjudanden som finns tillgängliga.

Både Di och Your Wine Club är väldigt nöjda med samarbetet, det är vi med. En enormt positiv och konstruktiv kund! Vi ser nu fram emot fas två där vi kommer att vidareutveckla siten med en mängd smarta lösningar.

Vill du säkra upp vinförrådet inför sommarens härliga kvällar rekommenderar jag att du kikar in här. Det funkar även bra i mobilen då siten är responsive.

Ps. det går bra att beställa vin även om du inte är medlem, vinerna hämtas ut och betalas på ditt Systembolag.