Vill du veta hur du kan förvandla din webbtrafik till konkreta leads och mer försäljning? Konverteringsoptimering, eller CRO, är den enskilt viktigaste åtgärden för att få dina besökare att faktiskt agera på din webbplats.
Agenda
- Del 1: Vad innebär konvertering? Du får koll på grunderna. Vi ger dig goda exempel på konverteringsarbete när det fungerar som allra bäst.
- Del 2: Utmaningar och fallgropar. Vi går igenom de största utmaningarna och fallgroparna som de flesta företag möter i sitt konverteringsarbete. Vi ger dig också tipsen för hur du undviker dem.
- Del 3: 10 tips för att öka konverteringsgraden. Du får konkreta exempel, idéer och tips på hur du kan öka konverteringsgraden på din webbplats.
Föreläsare
Maria Duner, ansvarig för digital analys och strategi på Triggerfish
Jakob Pernvik, VD på Triggerfish
När
Tisdagen den 14 juni, kl. 08.30-09.30