För nya krav.se har vi vunnit den ärofyllda förstaplatsen i Publishingprisets kategori ”webb som marknadsför föreningar och organisationer”. Stolta är bara förnamnet just nu 💜

Att arbeta med nya krav.se har varit en ynnest. När de bad oss axla ansvaret att bygga deras nya webbplats ville de inte bara ha en ny digital plattform utan också en plats som ytterligare skulle stärka deras varumärke och viktiga relation med oss kunder. 

Det gällde alltså att verkligen nå ut med deras ambition om att få oss att äta bättre, för både planetens och människors skull. Budskapet går rakt in i hjärtat och är även helt i linje med vår egen målbild om att göra skillnad på riktigt. Vi gör det genom att bidra med vår kunskap om hur man bäst bygger, paketerar och levererar i projekt som det här. Att det blev ett guld på köpet är en fantastisk bonus!

Så, hur känns det att vinna? 

Jomen, tackar som frågar. 

Vi brukar inte vara med och tävla så vi är väldigt stolta och glada nu. Det var ett otroligt kul och bra projekt, dessutom tillsammans med en initierad och positiv kund. Det gör det extra kul att vinna.

Jakob Pernvik, VD på Triggerfish

Även KRAV är glada just nu:

Det känns som att Triggerfish förstod vår vision med webbplatsen från första stund och att vi jobbat samspelt sedan dess.

Sara Ängfors som är projektledare på KRAV.

Motivering som värmde 💜

KRAV har ett av Sveriges starkaste varumärken och det behövde vi få fram ännu mer. Vi tog oss därför an projektet på bred front (ett framgångsrecept sett i backspegeln). Här är några exempel. Vi:

Att detta sedan resulterade i följande guldmotivering känns så himla roligt!

För inbjudande ingångssida, lättillgängliga texter, personligt tilltal och medveten färganvändning.

Triggerfishare som tagit fram krav.se

Här är vårt kompetenta gäng som gjort nya KRAV möjligt:

Tack till er och även alla inblandade på KRAV. Mot nya äventyr tillsammans!

Kort om priset

Publishingpriset är en heltäckande pristävling för film, print och webb. Webbavdelningen har nio kategorier där du exempelvis bedöms på textinnehåll, visuella inslag, form och användbarhet.

Mer om Publishingpriset 2021