Bäst på projektledning och mest effekt för pengarna. Dessutom har vi 0% bytesbenägna kunder. Tänk att en nolla kan göra en så glad! Årets byrå 2020 gav oss verkligen ett efterlängtat kvitto på att det vi gör ger toknöjda kunder.

Resultatet i korthet

Att vi blev nominerade var nästan en overklig känsla. Vi hade ju kliat oss i huvudet så länge och undrat varför vi inte nådde ända fram tidigare. Men så plötsligt – BAM! Nominering ledde till en tapper tredjeplats i vad vi ändå måste säga var en knivskarp konkurrens. 

Vi knep:

Det gav oss 8,64 av 10 i betyg, där 10 är totalvärdet av alla kriterier i Nöjd Kund Index.

Så säger våra kunder

När kunderna själva fick motivera sina betyg lät det bland annat så här:

Jag har jobbat med flera byråer, och det här är en byrå där den tekniska kompetensen även har funnits hos projektledaren, och det är viktigt när man jobbar med webbyråer.

Väldigt strategiskt, strukturerat och engagerat. Stabilt projektledarskap för att leverera. 

Från början till slut, ett väldigt engagemang från att ta sig an oss som kunder och hela tiden utveckla samarbetet, plattformen och sajten. Ett djupt engagemang för våra frågor, vårt sätt att jobba och för att vi ska bli bäst på det vi gör.

Fina lovord + statistik = 🙂

Utöver fina lovord och berömmande citat från våra kunder så är ju även faktiska siffror, den positiva statistiken och att vi ligger strax över medelvärdet i branschen även ett kvitto på att vi gör någonting rätt.

Teknisk kompetens och projektledning

”Vi är jättenöjda med hur de själva kommer med lösningar vi inte tänkt på.”

Digital kompetens och Design och UX

”De ställer upp både efter och före arbetstid. De är väldigt tillmötesgående och serviceminded.”

Engagemanget och vår kompetens avgör byråvalet

Att få en insyn i vad ni, våra kunder, tycker och tänker gör ju också att vi lär oss vad vi ska fortsätta fokusera på och vad som kan bli bättre. Det är en oslagbar temperaturmätare. Nu vet vi till exempel att det är följande fyra parametrar som spelar in när ni väljer oss:

  1. Byråns engagemang

  2. Digital kompetens

  3. Rykte och varumärke

  4. Byråns specialistkunskaper

Tack känns som ett fjuttigt ord…

… men det är ändå det som gång på gång bubblar upp. Vi är så oändligt stolta och tacksamma för att vi får jobba med kunder som vill göra skillnad, som vill utvecklas, som vill utmana oss och tvinga oss att hela tiden bli bättre. Så igen, från botten av våra Triggerfish-hjärtan: tack! ❤️