Hjälp & support

Vi erbjuder alla våra kunder support och drift. Vi kallar det för enkelhet och trygghet. En kontakt för din webbplats. Hör av dig så hjälper vi dig.

Supportens öppettider är vardagar kl. 9-17.

Du får snabbast hjälp om du mailar oss på support@triggerfish.se eller fyller i formuläret.

triggerfish-lunchrum

Vi tar ett helhetsansvar

De flesta kunder känner vår supportpersonal personligen och de är kända för att vara diplomatiska och enkla att jobba med. Vi ansvarar för er totala webbnärvaro när vi åtar oss ett uppdrag. Uppdraget innehåller drift, support, domänhantering, löpande underhåll av webbplatsen, utveckling och förnyelse. Detta ger en större trygghet och vid problem kopplas du inte till någon utomstående utan du hamnar på en gång hos någon av våra duktiga utvecklare.

Grundläggande supportnivå

  • Support 9-17 via e-post och telefon
  • Ärendehantering med ärendenummer och status
  • Icke akuta ärenden behandlas inom 1-10 arbetsdagar
  • Akuta ärenden behandlas omgående

Vi erbjuder även utökad support, kontakta oss för mer info.

Följande kallar vi bra support

  • Handhavande – många kunder önskar få hjälp med att redigera sin webbplats – vi hjälper till.
  • Driftsupport – vi övervakar och ser till att siten är uppe, blir den attackerad – då hjälper vi till.
  • Plattform – vi säkerställer att plattformen funkar och går den sönder (mjukvaror går sönder ibland), då rättar vi till i möjligaste mån.
  • Något blir fel – det händer det konstiga saker. Vi hjälper till att rätta till detta. Kan handla om att backa till tidigare version, rätta till och återställa.